اسلایدر

پاییز 88 - دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
 

حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است
قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است

تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد
اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است

توان لشکر ایمان ، نمی رود از بین
ز فیض یاری حق ، چونکه قدرت اندوز است

حسین و ، ذلت تکریم ظالمان هیهات
که آفتاب عدالت ، ازو دل افروز است

به نزد او که شهادت ، بجز سعادت نیست
ردای مرگ ، بریش ، قبای زر دوز است

رهین همت والای سید الشهد است
هر آنکه از غم اسلام ، در تب و سوز است

هماره تازه بود یاد بود عاشور
که روز حق و عدالت ، همیشه نوروز است

حرارتی که ز عشق حسین در دلهاست
برای ظالم هر عصر ، خانمان سوز است

(
حسان ) ، حسین ، به ظاهر ، اگر چه شد مغلوب
شکست اوست ، که در هر زمانه پیروز است

 

 




[ یکشنبه 88/9/29 ] [ 9:29 صبح ] [ کرمی ] [ ]

 

رفتار در ریاضی هم تابع اجتماع واشتراک عقیده هاست وقتی میگوید مهم نیست مثبتها نوشته شوند آنها بی علامت هم هویدایند اما منفی ها باید مشخص شوند زیرا تخریب کننده اند عدم حضورشان باعث میشود مثبت انگاشته شوند درنتیجه حل مساله منحل وپیشروی مختل.چونکه مسیررامنحرف کرده اند.

این نقاطند که دایره میسازند وآن نقاط آدمیانند که کره زمین منقش از آنهاست  وخالق نقاط تصمیم گیرنده اصلی هستی در گل مجلس که مرکز جای اوست مرکز یکی است که او نبود دایره ای در کار نبود. بزرگترین دایره دنیا دنیاست که حلقه آن انسانها ومرکزش خالق خلقت .شعاع هایی از نور واسطه بین انسانها ومرکزند. این واسطه ها پیام آورانی اند که آن یگانه برای ترفیع بشر خود فرستاده با آیت. انسانها برروی این حلقه روبه جلو در حرکتند.برگشت به عقب یا ایستادن جایز نیست .رفتن تا به حباب شبیه شدن. آنچه بررسی میشود انتخاب مسیر است که آن خارج شدن انسان از حلقه است .خارج شدن انسان از حلقه یا رو به داخل و متوجه مرکز است و دست به ریسمانها با تکیه بر شعاع ها ودر آخر رسیدن به  عشق .یا پرت شدن او از حلقه به بیرون  واسیر نیروی گریز از مرکز که y همان حسرت و زوال در دنیا  ودر آخرت چاه جهنم نام دارد.    وکوچک ترین دایره دنیا صفر

صفر یعنی هیچ

صفر فقیری است که به چشم جمع و تفریق نمی آید حضور هزاران صفر در جمع وتفریق تاثیری ندارد اعداد کار خودشان رامیکنند0 آنها باهم درجمع شدن وحتی در اختلاف خود صفر را به حساب نمی آورند ونادیدش میگیرند صفر مظلوم به دو فکر میافتد یکی اینکه انتقام خود رااز اعداد در ضرب بگیرد ضرب قدرت بالاتری دارد اعداد واقعا بزرگ شده اند اما در عمل هیچ قدرتی در برابر صفر ندارندچرا که هیچ ضربی از پس صفر بر نمی آید صفرهزاران عدد را کنار می زند و حاصل نهایی را به خود می دهد هزاران عدد در ضرب با صفر در یک چشم به هم زدن نیست و نابود می شوند . صفر خوب به یاد دارد که چه مایه ننگش می خواندند به هر دانش آموخته ای که کم سواد بود می گفتند حقش صفر هم نیست باآنکه بهترین داوربین اعداد مثبت و منفی بود که اگر او نبود اعداد خوب و بد باهم مشتبه می شدند اما ریاضیات پایه علم مهندسی برای اثبات قوانینش کمترین اعداد ، گنگ بین دو گویا را هم اگر می پذیرفت شرط ورودش را بزرگتر از صفر اعلام میکرد گذشته از آن چقدر قانون را ملزم کرده بودند که طوری تنظیم شوند که صفر را بی چون وچرا کنار زند . صفر می توانست یک فرد باشد می توانست زوج شود اما او را از هر دو خانواده جدا کردند حتی آرزوی دانستن علت این همه سلب امتیاز را نیز بر دل او گذاشتند با وجود اشک و حسرت و آه سعی کرد منطقی و بزرگ باشد تا بتواند فکر دوم را نیز بررسی کند . به او وجودی بخشیده اند که با جود خویش به تهی جامعیت داد و او را زیر پوشش خود جا داد صفر بادست خالی به پوچی جان داد وخود جانی دوباره گرفت 0یادش آمد که او را از منفی ها جدا کردند حتی یک منفی که همسایه او بود را هم از او جدا کردند و در اذهان صفر را از تهی و تو خالی بودن سواکردند گناه صفر فقر است اما ضعفی ندارد که از منفی ها برتر جلوه اش دادند و همین امید صفر و امتیاز وجودش شد تا سلطانی شود برای بزرگان اعداد منفی یعنی هر چه قدر اعداد در منفی ها پیشرفت کنند و بالا روند صفر صدرنشین آنهاست چنانکه بزرگترین اعداد در مقابل صفر کمترین رقم هایند . ای صفر چشمانت را باز کن و به دنیا لبخند بزن تو در بین این نوع اعداد از بی نهایت شان هم سرتری همه می دانند . ماهم صفر را قدر بدانیم گاهی خوب می درخشد مثلاً در نوع ماشین که صفرش بهترین است و در جای بهتر هر چه تعداد صفر بیشتر باشد اوضاع روبراه تر است کجا ؟ در حساب بانکی افراد و در آخر بزرگترین افراد از صفر شروع کرده اند حال با این تفاسیر باز باید نادیدش گرفت ؟ چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .

برگرفته از کتاب دو کلام حرف حساب                 اثر مهین قلاوند

www.Yad87.blogfa.com

 


[ یکشنبه 88/9/29 ] [ 8:53 صبح ] [ کرمی ] [ ]

     اهانت ناجوانمردانه به نماد استقلال صلابت دینداری وعزتمندی مسلمانان درمقابل استکبار واقدام ننگین جسارت به حریم الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی وبنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)نشانه رذالت دشمنان قسم خورده انقلاب می باشد

  کارکنان ودبیران ودانش آموزان مدرسه راهنمایی آزادگان عمل ننگین توهین به ساحت مقدس احیاگر اسلام ناب محمدی رامحکوم نموده وخواستار برخورد جدی با عوامل این اقدام می باشند


[ سه شنبه 88/9/24 ] [ 11:44 صبح ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

      پنج بیماری که بیشتر زنان را تهدید می کند                                              قابل توجه خانم ها : این پنج بیماری بیشتر از اینکه آقایان را مبتلا کند سراغ خانم ها می رود تهدیدی جدی برای شما محسوب می شود .

   تصور کنید که زندگی بدون بیماری و سرشار از سلامتی چقدر زیباست. فکر کردن درباره بیماری‌ها، حتی بدون ابتلا به بیماری خاصی، فرد را گرفتار نگرانی و اضطراب می‌کند.محققان مختلف در سراسر دنیا برای شناخت بیماری‌ها، عوامل خطر زا برای ابتلا به آنها و پیدا کردن راه‌های درمان سخت در تلاش هستند.از بیماری های قلبی تا سرطان سینه و حتی افسردگی جزو نگرانی های مهم بانوان برای سلامتی خودشان است. این پنج نگرانی عبارت است از: بیماری قلبی، سرطان سینه، پوکی استخوان، افسردگی و بیماری های خود ایمنی.

1- بیماری‌های قلبی
بیماری های قلبی مهمترین عامل مرگ در هر دو جنس زن و مرد است.بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا، این بیماری ها، عامل حدود ??درصد مرگ های بانوان است.علاوه بر مرگ زودرس، مهمترین عوارض بیماری های قلبی ، ایجاد معلولیت و ناتوانی در بیشتر مبتلایان است. چون بیماری قلبی روی توانایی های بدنی مبتلایان تأثیرات مخرب می‌گذارد، بسیاری از زنان بعد از ابتلا به این بیماری با اختلالات تنفسی، مشکل در قدم زدن، بالا رفتن از پله ها و موارد دیگر درگیر شده و به زندگی سخت خود ادامه می‌دهند.
اگرچه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی در مردان بیش از زنان است، اما بسیاری از زنان تمایل دارند که بیماری قلبی خود را بروز نداده و معاینه نشوند و لذا هنگامی متوجه بیماری خود می‌شوند که ممکن است خیلی دیر شده باشد. درد سینه، علامت آشکار بیماری قلبی است، اما خیلی ها ممکن است فقط نشانه هایی مانند درد شانه، درد مختصر در قسمت فک، تهوع، استفراغ و تنگی نفس را احساس کنند.

2- سرطان سینه
سرطان سینه شایع ترین سرطان بین زنان و بعد از سرطان ریه، مهمترین عامل مرگ زنان است.
متخصصان می گویند که گاهی ترس از سرطان سینه، بیش از حد و اغراق آمیز بوده و موجب می شود که زنان برای معاینه و بررسی بیشتر به پزشک مراجعه نکرده، یا تصمیم عجولانه برای جراحی و برداشت سینه بگیرند، در صورتی که ممکن است نیازی به این کار نباشد. بالا رفتن سن، مسائل ژنتیکی (تقریباً ?درصد تا ??درصد موارد سرطان سینه به جهش‌های ژنی مرتبط است)، سابقه خانوادگی ، نژاد سابقه نمونه برداری غیر طبیعی سینه در گذشته، سابقه پرتو تابی سینه در گذشته، سابقه عادت ماهیانه زود هنگام یا یائسگی بعد از ?? سالگی، نداشتن فرزند، مصرف برخی داروها، نوشیدن الکل، تغذیه ناکافی و چاقی از عوامل خطرزا برای ابتلا به سرطان سینه است.
پزشکان، کنترل وزن، ورزش، حذف دخانیات و مشورت با پزشک درباره احتمال خطر ابتلا به بیماری و معاینه به موقع را به منظور پیشگیری توصیه می کنند.

3- پوکی استخوان
پوکی استخوان، کمر درد و شکنندگی استخوان ها مشکلاتی است که زنان مسن درباره آنها نگرانی دارند. این مشکل به مقدار زیاد قابل پیشگیری است. نحوه زندگی و تغذیه بانوان در دوران کودکی، بلوغ و سنین ابتدایی بزرگسالی نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری دارد، بیشتر توده استخوانی بدن تا ?? سالگی شکل می‌گیرد و پس از آن تشکیل استخوان ها متوقف شده و تمرکز روی حفظ و نگهداری معطوف می‌شود.
البته هرگز برای داشتن استخوان های قوی و پیشگیری از شکستگی دیر نیست. بدن هر کاری را که بتواند برای بازسازی استخوان های صدمه دیده انجام می دهد، اما شما باید ابزارهای آن را فراهم کنید. مصرف کلسیم به میزان کافی و ورزش و فعالیت های بدنی مرتب و منظم از ابزارهای این کار هستند.

4-افسردگی
به نظر می رسد افسردگی، زنان را بیشتر از مردان تحت تأثیر قرار می دهد. گزارش های مختلف حاکی از آن است که در مقایسه با ? میلیون مرد، سالانه حدود ?? میلیون زن به افسردگی مبتلا می شوند. در طول زندگی، زنان بیشتر به ارتباط با دیگران، توجه و حمایت نیاز دارند و اگر اینها فراهم نباشد شخص به سوی افسردگی پیش خواهد رفت. گاهی تغییرات هورمونی، به ویژه بعد از حاملگی و زایمان و در دوران یائسگی می تواند آغازی برای افسردگی باشد.

5- بیماری‌های خود ایمنی
بیماری های خود ایمنی یک گروه از اختلالات هستند که در آنها سیستم ایمنی بدن علیه خود فعال شده و بافت‌ها را تخریب کرده یا در عملکرد آنها مشکل ایجاد می کند. در این گروه از بیماری ها بیش از ?? بیماری مزمن جدی مانند لوپوس، مولتیپل اسکلروزیس (
MS ) و دیابت تیپ یک وجود دارد. بر اساس گزارش های علمی، حدود ??درصد از بیماری های خود ایمنی در زنان رخ می دهد.
بیشتر این بیماری ها، جز دیابت، شایع نیستند.عوامل ایجاد کننده بیماری های خود ایمنی به خوبی شناخته نشده اند، اما مسائل مرتبط با ژنتیک، عوامل هورمونی و تأثیرات محیطی ممکن است دخیل باشند. از آن جایی که بیماری های خود ایمنی کاملاً شناخته شده نیستند، اشاره به عوامل خطر زای ابتلا هم سخت و دشوار است. علائم می توانند غیر اختصاصی بوده و تشخیص دقیق را مشکل کنند. به هر حال اگر در خود یا بستگان خود، نشانه ای غیر عادی را مشاهده می کنید، خیلی مهم است که نزد پزشک بروید.

   


    منبع سایت


[ جمعه 88/9/13 ] [ 11:26 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد.آن‌ها براى این که

استادى از شاگردانش پرسید:
چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟
چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت:
چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم

استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟
آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.
سرانجام او چنین توضیح داد:
هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد.
آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند.
هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند

سپس استاد پرسید:
هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟
آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟
چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است.
فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است

استاد ادامه داد:
هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگریشتر می‌شودسرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر  می پرهیزند آنها فقط  نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده

[ جمعه 88/9/13 ] [ 11:13 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

 

عیدسعیدغدیرمبارک

 

خورشیدچراغکی ز رخسار علی است

         مه نقطه کوچکی زپرگار علی است

                هرکس که فرستد به محمد صلوات

                          همسایه دیوار به دیوار علی است

 

 


[ پنج شنبه 88/9/12 ] [ 9:7 صبح ] [ کرمی ] [ نظرات () ]
«غدیر» در زبان عربی به معنی گودال و «خم» نام محلی نزدیک منطقة «جحفه» است. که در آن روزگار چشمه‌ای روان و درختانی کهنسال داشت. به دلیل موقعیت سوق الجیشی «غدیر خم» حاجیان شهرها و سرزمین‌های مختلف عربستان پس از انجام مناسک حج و هنگام بازگشت به شهر و دیارشان در این منطقه از هم جدا می شدند. آنچه نام این محل را در تاریخ اسلام مهم و به یادماندنی کرده است به سال دهم هجری و تصمیم  پیامبر اسلام (ص) برای زیارت خانه خدا و به جا آوردن مراسم حج و اعلام ایشان مبنی بر اینکه امسال آخرین حج ایشان خواهد بود، برمی‌گردد. لذا مردم شهرها و مناطق مختلف عربستان به وسیله قاصدانی از این امر مطلع شدند.
در پی این فراخوان پیامبر اسلام(ص) با اجتماع عظیمی از مردم، مدینه را به قصد مکه ترک فرمودند. اجتماع باشکوهی از مسلمانان آن سال در مراسم حج شرکت کردند؛ که آن سال حجه الوداع پیامبر(ص) بود. پس از پایان مراسم حج پیامبر(ص) دستور دادند که حجاج باید حرکت کنند تا در غدیر خم حاضر باشند. همچنین پیامبر به 12 هزار نفر از حجاج یمن – که مسیرشان متفاوت بود – دستور دادند همراه حجاج به غدیر خم بیایند. در مسیر بازگشت حجاج، جبرئیل بر پیامبر وارد و این آیه را نازل کرد: «هان! ای پیامبر! آنچه را که از سوی پروردگارت به تو نازل شده است تبلیغ کن و اگر چنان نکنی پیام رسالت را انجام نداده ای و خداوند تو را از مردم حفظ می فرماید.» ( سوره مائده، آیه 67 )
در پی ابلاغ این دستور پیامبر دستور توقف کاروان حجاج را در منطقه غدیر خم دادند و امر فرمودند کسانی که جلوتر هستند بازگردند و کسانی که عقب مانده اند به اجتماع حجاج در غدیر خم برسند. اجتماعی که تعداد آن را بین نود تا صد و بیست هزار نفر ذکر کرده‌اند. پیامبر اسلام (ص) در آن روز گرم سوزان بر بالای منبری از جهاز شتران در حالی که حضرت علی (ع) در کنار ایشان قرار داشت خطبه ای ایراد فرمودند. پیامبر(ص) در این خطبه با ستایش و حمد خدا شروع و حدیث ثقلین را بیان فرمودند سپس در حالی که دست حضرت علی (ع) را بلند نمودند تا همه مردم ایشان را درکنار رسول خدا مشاهده نمایند، از مردم پرسیدند: «ای مردم آیا من از خود شما بر شما اولی و مقدم‌ نیستم؟» مردم پاسخ دادند: «بله ای رسول خدا.» حضرت در ادامه فرمودند: « خداوند ولی من است و من ولی مؤمنین هستم و من نسبت به آنان از خودشان اولی و مقدم می باشم.» آنگاه فرمودند: «پس هر کس که من مولای او هستم علی مولای اوست.» سه بار این جمله را بیان کردند و فرمودند: « خداوندا، دوست بدار و سرپرستی کن، هر کسی که علی را دوست و سرپرست خود بداند و دشمن بدار هر کسی که او را دشمن دارد و یاری نما هر کسی که او را یاری می نماید و به حال خود رها کن، هر کس که او را وا می گذارد.» پس خطاب به حجاج فرمودند: «ای مردم حاضرین به غایبین این پیام را برسانند.» هنوز اجتماع متفرق نشده بود که بار دیگر جبرئیل بر پیامبر وارد و این آیه را نازل کرد: «امروز دین شما را به کمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام کردم و دین اسلام را بر شما پسندیدم.» ( سوره مائده، آیه 3 )
سپس پیامبر دستور داد که مردم با حضرت علی (ع) بیعت کنند. مردم دسته دسته به خیمه پیامبر(ص) که حضرت علی (ع)  در آن بود وارد و با حضرت علی(ع) بیعت کردند و به ایشان تبریک می‌گفتند. ابوبکر، عمر، طلحه و زبیر جزو اولین بیعت کنندگان بودند و عمر، خطاب به حضرت علی (ع) گفت: «بر تو گوارا باد ای پسر ابی طالب، تو مولای من و مولای هر مرد و زن با ایمان گشتی.» مراسم بیعت با حضرت علی (ع) سه روز به طول انجامید. حسان بن ثابت انصاری در آن روز دربارة این انتخاب و امامت و جانشینی حضرت علی (ع) ابیاتی را سرود.
حدیث غدیر توسط 110 تن از صحابه مثل ابوبکر، عمر، عثمان، عمار یاسر، ام سلمه، ابوهریره، سلمان، زبیر، زیدبن ارقم، ابوذر، عباس بن عبدالمطلب، جابر عبدالله انصاری و 83 تن از تابعین مثل سعید بن جبیر و عمربن عبدالعزیز نقل شده است. پس از تابعین نیز 360 تن از محدثان، حدیث غدیررا در آثار خویش نقل نموده اند که سه تن از آنان صاحبان «صحاح سته» ( ششگانه ) هستند.
علمای شیعه همگی غدیر را حدیثی متواتر دانسته اند. مورخی مثل یعقوبی که اولین کتاب تاریخ عمومی را در جهان اسلام نوشته نیز واقعه غدیر را ذکر کرده است. همچنین مورخانی مثل محمد بن جریر طبری، ابن اثیر، سیوطی، شهرستانی، ابونعیم اصفهانی این واقعه را بیان کرده اند و حتی برخی از آنان کتاب های مستقل در باب غدیر تألیف کرده‌اند مثل «الولایه فی طرق حدیث الغدیر»  اثر محمد بن جریر طبری.
عید غدیر خم بزرگترین عید در نزد ائمه (ع) و شیعیان آنان بوده است و در طول تاریخ همواره آن را گرامی داشته‌اند.
«در کتاب ثوب الاعمال شیخ صدوق باسندش به حسن بن راشد آمده که گفته است: به امام صادق (ع) گفتم: آیا برای مؤمنان عید دیگری جز جمعه و فطر و قربان وجود دارد؟ فرمودند: آری. روزی و عیدی که از همه بزرگتر است و آن روزی است که امیر المؤمنین علی (ع) را بر پا داشتند و رسول خدا (ص) پیمان ولایت او را بر عهده زن و مرد مسلمان در محل غدیر خم نهاد، پرسیدم کدام روز هفته بوده است؟ فرمودند: روز در سال ها تغییر می کند، آن روز، روز هجدهم ذی الحجه است

[ پنج شنبه 88/9/12 ] [ 8:48 صبح ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

 

 

 

عید قربان که پس از وقوف در عرفات(مرحله شناخت) و مشعر (محل آگاهی و شعور) و منا (سرزمین آرزوها، رسیدن به عشق) فرامى رسد، عید رهایى از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز حج گزار، اسماعیل وجودش را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى پیدا کرده قربانی مى کند تا سبکبال شود.


 عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگیاست. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.

                             عیدقربان بر شما مبارک


 


[ شنبه 88/9/7 ] [ 8:25 صبح ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

مردی متوجه شدکه گوش همسرش سنگین شده وشنوایی اش کم شده است

به نظر رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه به او بگویید

به این خاطر نزد دکتر خانوادگی شان رفت ومشکل را با او در میان گذاشت دکتر گفت : برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان نا شنوایی همسرت چقدر است آزمایش سادهای وجود دارد این کار را انجام بده وجوابش را به من بگو

ابتدا در فاصله 4متری او با یست وبا صدای معمولی مطلبی را به او بگو اگر نشنید همین کار را در فاصله 3متری تکرار کن بعد در 2متری او بایست وبا صدای معمولی مطلبی را به او بگو تا بلاخره جواب بدهد .

آن شب همسر ان مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود وخود او در اتاق پذیرایی نشسته بود مرد به خودش گفت الان فاصله ما حدود 4متر است بگذار امتحان کنم

سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید :

عزیزم شام چی داریم ؟جوابی نشنید بعد بلند شد ویک متر به سمت آشپزخانه رفت وهمان سوال را دوباره پرسید وباز هم جوابی نشنید باز هم جلوتر رفت وبه درب آشپزخانه رسید سوالش را تکرار کرد وباز هم جوابی نشنید این بار جلوتر رفت ودرست از پشت سر همسرش گفت عزیزم شام چی داریم وهمسرش گفت :مگه کری ؟برای چهارمین بار میگم خوراک مرغ

حقیقت به همین سادگی وصراحت است

مشکل ممکن است آن طور که ما همیشه فکر می کنیم در دیگران نباشد شاید در خومان باشد

                                                                   منبع سایت یک دوست

 


[ شنبه 88/8/23 ] [ 4:44 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]

 

            ولادت ولادت باسعادت کوثر همیشه جاری کویر قم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاو،

روز ملی دختر بر همه ی دختران خوب ایرانی مبارک باد

 


[ سه شنبه 88/7/28 ] [ 3:37 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 268614