اسلایدر

آبان کار - دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیرستان آزادگان چمگردان ( متوسطه اول )
 

این روزها در مدرسه خیلی کار برای انجام دادن هست.طرح های مختلفی که در مدرسه آزادگان اجرا می شود و همیشه هم به همت همکاران ، دانش آموزان و اولیای محترم با موفقیت روبرو شده مزید بر امور عادی مدرسه می شود.

*به منظور استفاده هر چه بهتر از توانمندی دانش آموزان انتخابات شورای دانش آموزی انجام گرفت و در اولین جلسه نشست بین اعضای منتخب شورا و مدیر و معاونین مدرسه ، رئیس شورا  و زیر مجموعه مشخص و شرح وظایف ایشان و انتظارات مسئولین مدرسه از آنها بیان گردید.

*طرح مدام که به توانمندی دانش آموز در اداره مدرسه توجه دارد در اولین مرحله اجرا گردید.دانش آموزان اداره مدرسه را در طول یک جلسه شورای دبیران بر عهده داشتند. البته دانش آموزان قبلا در مورد این طرح توجیه شده بودند.

*در اجرای طرح کلاس موضوعی دانش آموزان درس علوم تجربی در فضای آزمایشگاه و همراه با استفاده دبیر از وسایل دیداری و الکترونیک کلاس علوم را برگزار می کنند.

*دومین جلسه شورای دبیران که مدت زیادی بطول انجامید برگزار شد.در این جلسه مدیر محترم مدرسه به تبیین و توضیح طرح های اجرایی در مدرسه پرداختند، مجریان طرح ها مشخص شدند و نحوه اجرای آنها نیز تعیین گردید.خانم میر نیام مشاور مدرسه مهمان ویژه جلسه بودند که در رابطه با رفتار شناسی و برخورد با دانش آموز و تعیین مباحث بعدی مرتبط با مشکلات دانش آموزان و طریقه رفع آن با همکاران صحبت کردند.

*جلسه آموزش خانواده ویژه پدران دانش آموزان پایه هفتم برگزار گردید. از اولیای دانش آموزانی که به این دعوت پاسخ مثبت داده و در جلسه حضور پیدا کردند کمال تشکر و سپاس را داریم.

*بسیج دانش آموزی مدرسه اولین مراحل عضو گیری و تعیین حلقه صالحین خود را انجام داده وظایف اعضای شورا طی اولین نشست بیان گردید.

*نماز های جماعت همچنان با حضور امام جماعت سر ساعت برگزار می گردد.

*برای آشنایی دانش آموزان با نحوه اطفاء حریق و استفاده از کپسولهای آتش نشانی در مواقع ضروری شکل نمادین اطفاء در حیاط مدرسه توسط یکی از نیروهای آتش نشانی برای دانش آموزان به اجرا درآمد.

*اولین جلسه قطبی مدیران مدارس همجوار با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای افشاری و کارشناس مسئول آموزش راهنمایی آقای مهدیان در دبیرستان آزادگان برگزار گردید.

*در آغازین روزهای دهه محرم مبلغ مذهبی حاج آقا علی نقی در مدرسه حضور پیدا کرده و طبق هماهنگی قبلی در کلاس برای دانش آموزان صحبت کردند.

*راهپیمایی روز سیزده آبان طی جلسات هماهنگی مدیر با سایر مدارس به نحو احسن برگزار گردید.

*برنامه زیارت عاشورا در دهه محرم در سالن نماز خانه مدرسه برقرار بود که در یکی از این روزها پذیرایی صبحانه از دانش آموزان بعمل آمد.

*دو دستگاه دیتا شو جدید برای مدرسه خریداری گردید.هم اکنون کلیه کلاسهای مدرسه هوشمند بوده و ظرفیت استفاده همه دانش آموزان از وسایل الکترونیکی را دارا می باشد.لازم به ذکر است که نمازخانه و سالن همایش، اتاق فن آوری ، آزمایشگاه  و کلیه کادر اداری مدرسه مجهز به کامپیوتر بوده و دسترسی به اینترنت در کل ساختمان مدرسه بصورت وایر لس امکانپذیر می باشد.

*طرح همگام با قرآن با برنامه ریزی دبیران در کلاس به شیوه های مختلف اجرا می گردد.

*شرح سایر طرحها با تفصیل در پستهای آینده خواهد آمد.

 


[ جمعه 92/8/17 ] [ 2:2 عصر ] [ کرمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 269297